mandag 17. august 2009

Hot mandag med Mr. RobSten. Kanskje.

Helgens store drama er - igjen - RobSten. Om det er et uttrykk for at noe ER på gang, eller at Twilightverdenen har for lite å skrive om, eller universet er ute etter å være fæl mot meg (og ikke bare universet, men Rob selv, og det er helt sikkert dette som er årsaken) vet ikke jeg, og ingenting er offisielt, men heller ikke usannsynlig, og dersom du vil dømme selv sjekk ut disse bildene, og ikke minst disse.

Og selv om det ikke skulle være noe, denne gangen heller, må jeg innse at Rob har vært, og kanskje er, mer enn litt sjarmert av KStew, og selv om det smerter og jeg blir lei meg, er tiden nok en gang inne for å trekke fram det gode, gamle mantraet As long as he is not shagging me, who cares how many of them I wanna shag.

Den triste sannhet er jo at han ikke blir mer eller mindre uoppnåelig om han har dame eller ikke. En annen sannhet er at han er like hot. Alltid.

Sukk.


Fra jjane64 via Robsessed.

*Hvorfor, Rob, hvorfor?*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar