tirsdag 27. april 2010

Do Bad Things

Den første webisoden fra True Blood skulle ikke komme før på søndag, men nå har de tyvstartet borte hos Yahoo. Filmen lar seg ikke kopiere, så du må over dit for å se den.

Den offisielle posteren for sesong 3.

Fra HBO på Facebook.

De har også et knippe andre True Bloodvideoer som er verdt å sjekke ut - traileren for sesong 2, Pam som snakker om Tru Blood, og en kokk som forklarer hva man skal servere vampyrer på fest (WTF? Grønnsaker og kyllingbuljong?).

For ikke å snakke om hva-ville-skjedd-om-shapeshifterne-faktisk-er-i-blant-oss?



2 kommentarer:

  1. Iiik, jeg får ikke sett den webisoden.... Utrolig kul poster!! Jeg koser meg med sesong 2 på nytt, på nrk3, og gleder meg sinnsykt til sesong 3!
    Har en søster som bare ser på klissete dramafilmer eller Poirot og Murder she wrote, hun har vært veldig uinteressert i True Blood. Men så prakket jeg på henne sesong 1, og nå er hun og datteren fullstendig hekta!! De ser sesong 2 streamet over nettet for å "catche opp" med nrk. Endelig har jeg noen jeg kan diskuterer TB med, juhuuuu!!!! :)

    SvarSlett
  2. Så dårlig! Nå virker ikke lenken lenger... Jeg så jo videoen på den siden på tirsdag!

    Skal legge ut videoen om igjen når den kommer ut offisielt, jeg.

    SvarSlett