tirsdag 28. september 2010

Skjorte-Taylor

Jeg vet det kommer som en overraskelse, men det er på en måte ikke noe skjorteløs Taylor i videoen, annet enn et stillbilde fra New Moon. Men et bra stillbilde fra New Moon, altså. Selv om de snakker om fremtidig skjorteløshet, er det nesten underlig.


Fra clevverTV via Gossip-dance.

Jeg tenkte jeg kunne følge opp denne ehhh...ikke-skjorteløsheten med litt Skjorte-Taylor, for å kjenne etter hvordan det var, siden jeg knapt kan huske Taylor med klær (jeg vet det ikke stemmer men det er sånn det framstår i hodet mitt):


Fra Rolling Stone via Gossip-dance.

Konklusjon? Det funker med skjorte også.

Men jeg kan ikke dy meg. Jeg har jo tross alt mitt rykte som Edwardblodfan å opprettholde, og er nærmest programforpliktet til å poste denne:

Fra Twilight Sucks på tumblr.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar