tirsdag 13. september 2011

Førtraileren

Det er flere enn meg som er i tåka. Eller jeg har virkelig gått glipp av noe viktig.

Borte hos NRK skriver de: "«Twilight»-trailer skaper bekymring - Siste smakebit fra den nye «Twilight»-filmen viser dramatiske endringer for gravide Bella, og nå diskuteres framtiden hennes heftig på nett".

Hæ? Når jeg ser førtraileren (hele greia kommer i dag, på Bellas bursdag, wohoo!) ser jeg verken noe som skaper bekymring eller får meg til å lure på hva Bellas fremtid er. Dette er jo helt etter boka?

Kanskje de forsøker å hause opp stemningen for "fans" som ikke har lest boka? Kan du være fan hvis du ikke har lest boka?


Bella ser helt forjævlig ut, men det skal hun jo. Håret til Carlisle følger opp tidligere filmers hårkatastrofer. Det må ha gått sport i det. Det er min beste forklaring.

Så var det Edward. Han minner meg om noen i en TV-serie jeg ikke husker navnet på. Kommer tilbake til det.

Sommerfugler i magen? Check. Gleder jeg meg til hele traileren? Dobbeltcheck.


Mer analyse borte hos Twilight Lexicon.

Mulig rapport om trailerens innhold borte hos Robsessed.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar