fredag 27. februar 2009

TWILIGHT MOVIE AWARDS

BORDERS arrangerer TWILIGHT Movie Awards i forbindelse med DVD-lanseringen i USA i slutten av mars. Her kan du stemme på kategorier som beste sitat, beste hår og beste baseballspiller.

Mine stemmer går til:
  • BESTE SITAT: "What if I’m not the hero? What if I’m the bad guy?" (Edward)
  • MORSOMSTE ØYEBLIKK: Charlie and his gun/Charlie’s halo moment
  • BESTE EDWARD-BELLA ØYEBLIKK: Edward saves Bella from being crushed by Tyler’s van- tett, tett etterfulgt av The "hacky sack" apple moment in the lunchroom OG First kiss (hvorfor HVORFOR må jeg bare velge ett?)
  • BESTE OME (OH MY EDWARD)-ØYEBLIKK: Umulig. Å. Velge. Hvis jeg MÅ gjøre det, hvis noen tvinger meg til det, må det bli Edward enters the lunchroom where we first see the Cullens. Dette er scenen som fikk meg hektet på Twilight da jeg leste boka første gang. Den er...hypnotisk.
  • BESTE SCENE (totalt sett): Jeg er uenig i svaralternativene. Favorittscenen min er og blir Edward saves Bella from being crushed by Tyler’s van.
  • BESTE MUSIKALSKE ØYEBLIKK: The baseball game ("Supermassive Black Hole" – Muse). I can't help it, jeg blir så...flau...og rødmer...av å høre RPattz synge Let Me Sign og Never Think. Det blir for privat.
  • BESTE VAMPYREFFEKT: Selv i Twilighttåka må jeg innrømme at spesialeffektene i filmen er...dårlige. Jeg avgir min stemme til Superhuman speed, og da tenker jeg på hvordan de filmet at Edward plutselig bare var der og reddet Bella fra bilen til Tyler, IKKE de fryktelige løpe i skogen - scenene eller "la oss spille scenen i hurtig film så det ser ut som om vampyren er superrask" (en avgjørelse som ble tatt av Catherine Hardwicke kl. fire om morgenen etter 18 timers kontinuerlig hasjrøyking, omtrent på samme tid som de fant ut at det var dritlurt å putte leppestift på Robert Pattinson).
  • BESTE VAMPYR: Edward (Robert Pattinson)
  • BESTE BASEBALLSPILLER: Her er jeg uenig i kategoriene igjen. Jeg likte løpinga til Rosalie. Jeg LIKER Rosalie. Hun er dødsbra. Men Jasper hadde noen bra triks han også.
  • BESTE HÅR: Edward

Og til slutt: MITT FAVORITTØYEBLIKK FRA FILMEN

Da jeg begynte å svare var jeg sikker på at det skulle bli Edward saves Bella from being crushed by Tyler’s van. Men jo mer jeg tenker på det kan det også være Edward enters the lunchroom where we first see the Cullens (inkludert smilet). For ikke å glemme den lille, søte scenen der Edward sier til Bella at han vil ta henne med hjem for å møte familien sin...Dumme avstemning som krever bare ett svar...*pause mens jeg ser klippene om igjen og bestemmer meg*...and the winner is:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar