lørdag 14. mars 2009

RPattz popper valium og Team Buffy heier fra sidelinjen.

Robsessed har postet hele GQ-intervjuet, og det er…DETBESTERPATTZINTERVJUETEVER. Hvis jeg ikke får tak i bladet kommer jeg til å dø. Det holder ikke at det finnes på internett og at jeg har lastet det ned til datamaskinen min og har lest det to ganger. Jeg må EIE det.



Ok. Det er en haug med gode sitater. Mer paranoia. Mer selvhat. Redsel for pauser. Sa jeg mer paranoia? Men det viktigste først. Selvfølgelig tok du en valium før du skulle på audition for Twilight, Rob.

”All he knew was that he couldn’t remember how to do an American accent. He was freaking out. Hence the pill. “It was the first time I’ve ever taken Valium,” he says after a second, perhaps realizing how this sounds. “A quarter. A quarter of a Valium…”.

Team Buffy heier på deg. Fint at du i neste setning innrømmer at du har gjort det før. Bra for deg at du fikk til doseringen rett denne gangen. Selv holder jeg meg til en Paralgin Forte og en Cosmo (drinken, ikke bladet) når det røyner på. Heldigvis har jeg venner med tilgang, og siden du er mitt største forbilde blir det nå valium og Cosmo på neste Lomme-Edward-rendezvous. LovU2Rob.

5 kommentarer:

  1. Jeg mener......hvor skal dette ende? Det blir jo bare bedre og bedre. Paranoian, valium, usikkerheten. Er du sikker på at han ikke er en troféwife in disguise?

    SvarSlett
  2. Hmmm, det har jeg faktisk ikke tenkt på.

    Jeg fokuserer mer på at han er akkurat som deg og meg: en smule paranoid, stikker nesa frem og snakker før han tenker og lager show fordi han er redd for pinlige pauser - og angrer bittert i ettertid, ambisiøs - men livredd for å mislykkes slik at at han distanserer seg fra det han gjør (jeg vedder formuen min på at han prokrastinerer en hel masse)...lista bare fortsetter.

    Kjære Rob, hvis du leser dette: du er en av oss. We should be together (nå kom jeg akkurat på at dette er et sitat fra Stan i Eminemsangen som ender med at Stan tar livet av seg selv og dama si...neida, Rob, jeg er normal, jeg ville aldri ha tenkt tanken på å kidnappe deg og låse deg inne i kjelleren min slik at vi kunne vært sammen for alltid).

    SvarSlett
  3. Hm, jeg tror det er på tide å fornye resepten Team Buffy...........

    SvarSlett
  4. Jeg har vært stabil så lenge at de har gitt meg lov til å gå uten medisiner. På den annen side har jeg ikke fortalt DEM om bloggen. Men siden de overvåker meg vet de jo sikkert om det. De vet jo ALT jeg gjør, og samler det i mappa mi.

    SvarSlett
  5. Jeg vet, jævlene....... Bra jeg har et par identiteter å sjonglere mellom :)

    SvarSlett