fredag 27. mars 2009

Velkommen Facebookvenner!

Jeg bestemte meg AKKURAT NÅ for å invitere mine 100 Facebookvenner til å lese bloggen min. Nå venter jeg spent på tilbakemeldingene!

Kort innføring i bloggen. Det er tre - 3 - ting som er essensielle her i verden - i tilfeldig rekkefølge:

1. Twilightsagaen til Stephenie Meyer. Vampyrer, varulver og episk kjærlighet. Kjøp. Boka. Nå.


Bilde fra thekindings.com.

2. Edward Cullen. Sa jeg verdens vakreste vampyr? Som bare prøver å være god og alltid gjøre det riktige?


Fra deviantart.com.

3. Robert Pattinson. Verdens hotteste og mest fantastiske fyr som spiller verdens vakreste vampyr. Og som er enda hottere - nei, MYE HOTTERE - i virkeligheten enn når han spiller verdens vakreste vampyr.


Ukjent opphav.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar