lørdag 7. mars 2009

"Well, that Rob's it up". Robert Pattinson og Laura Culpepper-intervjuene.

Mer ønskereprise. Noen av mine favorittintervjuer av Rob står Laura Culpepper for. Hun er en Twilightfan og blogger som vant en konkurranse på MTV og fikk møte - og intervjue - Rob flere ganger.

I det første klippet vet hun at hun skal være den første som får se et av klippene fra filmen (dette er en stund før filmen kom ut i USA). Det hun IKKE vet, er at Robert kommer for å gi henne det, og se det sammen med henne.





Som takk avslører hun at han fortsatt går med Edwards klær - som han rappet på settet. Dette er en RPattzintervjuklassiker! Han. Blir. Kjempeflau.




Ignorerte han henne, tror du?



I et annet intervju litt senere snakker de om Robs prosjekter...som å kjøpe truser og klippe tåneglene...Enjoy.

2 kommentarer:

  1. Fab!! Bøkene er kommet, men 'rakk' ikke posten i dag (stenge 14:00. Uhørt)

    SvarSlett
  2. Jeg gleder meg på dine vegne. Og er samtidig dødsredd for at du ikke vil like dem. Selv om jeg egentlig ikke kan fatte hvordan det kan gå an. Så spennende at du skal begynne å lese! Har jeg vervet en Twilighter, mon tro?

    SvarSlett