søndag 19. april 2009

Duh

Her er et bidrag til føljetongen TB-er-en-Twilightblogg: et bilde av Kristen Stewart.

En innrømmelse: jo mer jeg ser av Kristen Stewart, jo mer...liker jeg henne. Jeg er fortsatt sur på at Robert Pattinson har vært/er besatt av deg (men kun fordi han er en method actor, ikke tro noe annet, Schnella). Og ja, rolletolkningen din av Bella er usannsynlig pussig. Jeg liker ikke Kristens Bella. Men den virkelige Kristen kunne vært en kul Bella, hun.

Dessuten skulle jeg gjerne vært flue på veggen på søndagsmiddag hos Stewartfamilien og høre dem diskutere datterens plutselige berømmelse, etter denne uttalelsen fra pappa Stewart (på spørsmål om hvorfor ikke datteren befant seg på den røde løperen og presenterte på Oscar-showet sammen med Rob):

"when it's a great movie, not just one that makes a lot of money."

MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!


Bilde fra ontd. Kan ikke dette funke som Breaking Dawn-Bella, da? Just sayin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar