torsdag 9. april 2009

Ei sklie snakker om Angel vs. Edward. Ligg unna mitt privatliv!

Jeg var på en måte forberedt, men når det skjer er det likevel både sårbart og vanskelig å få privatlivet sitt - ekser og nåværende kjærester, sant og usant, brettet ut i media. Et tu, Michelle (ligg unna, ikke tenk på det en gang, bitchfighten vinner jeg, og det vet du). Du når meg ikke engang til anklene. Jeg begynner å forstå hvordan Rob har det, med alle paparazziene og ryktene i sladrebladene. For sikkerhets skyld har jeg trukket for gardinene mine og sitter musestille i sofaen. Det er bare et tidsspørsmål før de finner MEG nå...Vurderer å få hemmelig telefonnummer.


Fra MTV via spunk-ransom.com.

Nå har jeg registrert meg på Bloggurat.

Jeg har plassert min blogg i Trondheimnorske bloggkart!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar