fredag 24. april 2009

He's Hot. He's Sexy. He's Undead. GQ har ankommet.

Jeg visste at det var noe spesielt allerede da jeg sto opp i dag og så at naboen flagget. Faktisk er det ganske underlig at ikke Jens Stoltenberg erklærte nasjonal fridag. Nuvel.

Dagen startet godt, som de aller aller fleste dager i en Twilighters liv: Intervjuet fra ET var lagt ut, og jeg koste meg med Rob mens jeg drakk te og våknet skikkelig opp til denne nye, strålende dagen. Likevel fortalte et sug i magen meg at dette ikke var nok. En sitrende forventning, en spenning i kroppen, noe med pusten min som var langt fra min vanlige yogapust: GQ-dagen. Var. Kommet.

De hadde fortalt meg på Narvesen at bladet ville være i hylla i tolvtiden, men halv elleve klarte jeg ikke å vente lenger, og bestemte meg for å gå. Jeg var så spent og nervøs at jeg søkte støtte hos en veldig god venn via telefonforbindelse (les: sms). Her er rapportene jeg sendte (jeg tenkte tidsangivelsene ga den rette dramatiske effekten, pluss at det er viktig dokumentasjon for de som skal skrive biografien min og ønsker å tidfeste den viktigste en av de viktigste begivenhetene i mitt liv):

10.38.12: På vei. Nervøs, klarer nesten ikke å skrive dette.

10.43.06: Prokrastinerer ved å gå på butikken for å kjøpe rundstykke.

10.51.01: Panikkanfall utenfor Narvesen. Støtter meg til et tre. Ignorerer blikk. Ja, de ser på meg.

10.56.32: RP er innenfor rekkevidde, men kassaapparatene på Narvesen streiker. Jeg nekter å komme tilbake. Må. Ha. RP. Nå. *Konspirasjonen, anyone?*

10.58.00 (tidsangivelsen kan være unøyaktig, telefonen viser ikke sekunder). Den veldig gode vennen ringer for å gi moralsk støtte. Jeg har akkurat kommet ut av Narvesen med bladet i hånden. Og ett eksemplar til henne. Jeg husker ikke samtalen. Bare at jeg hviiinte. At hun jublet. Jeg tror jeg felte en tåre. Jeg måtte sette meg på en benk og der satt jeg og knuget på bladene og var lykkelig.

11.00.41: GQ. You. Are. My. Life. Now.

Ok. Skal du kjøpe ett blad med Robert Pattinson i må du kjøpe GQ. Det er verdt hver eneste krone. Om du ikke kjøper bladet, må du i hvert fall lese artikkelen. Og om du er så lat at du ikke gidder å klikke på lenken til artikkelen, gir jeg deg de scannede sidene - og bildene - her (du elsker meg, ikke sant?):


Forsiden


Bad-boy-James-Dean-røyke-Rob




Artikkelteksten











Savner deg, B

*Savner deg jeg også*



La oss henge i helgen, B, bare du og jeg *ok*
Alt av bilder og scans er funnet på Robsessed (for lenge siden, Narvesen, for lenge siden).

*Rob*

4 kommentarer: