torsdag 2. april 2009

Mens vi venter på DVD'en. En ny Twilightparodi. En FANTASTISK Twilightparodi!

Mens vi venter på DVD'en - jeg mener: mens jeg holder på å falle sammen av forventning, lykke, sinne og desperasjon (Amazon, jeg kommer til å selvantenne om dere ikke sender meg DVD'en snart) - kan vi slappe av med denne fantastiske Twilightparodien. Den var faktisk...skikkelig god!

Jeg innrømmer at jeg på dette stadiet er så patetisk avhengig av Twilight at jeg faktisk holdt pusten og lente meg inn mot skjermen når Edward skulle entre scenen. Jeg ble ikke skuffet.

Mine favorittøyeblikk: The Edward walk. Særlig den i gangen, men i skolegården var også bra. Måten Edward står på. Måten Edward går på. Perfeksjon.


Fra ravenclawLDS89 via TwiCrack.

Vi har også fått noen nye vampyrkriterier:
  1. Adrenaline Rush (hvis du googler dette får du treff på vampyr. LOL!)
  2. Wears excessive amounts of lipstick
  3. Ridiculously good-looking
  4. Muscles tighten randomly
  5. Grey Pea Coat

6 kommentarer:

  1. ROFL
    ROFL
    ROFL

    jeg liker den faktisk.... og jeg knakk sammen i scenen hvor Edward redder Bella og utbryter: "Bella....your ipod-headphones.. they stayed in!?!?"

    gleder meg til fortsettelsen....

    og en kvinnelig Edward (evt. Edwarda) var ikke så verst... men da hadde ikke S.Meyer forfattet den... :)

    SvarSlett
  2. Du må forklare meg hva ROFL betyr. Jeg har vært 29 en stund.

    Og Edwarda var HOT.

    SvarSlett
  3. Lenge leve de evige 29!

    ROFL er en nyansering av den tidligere nevnte LOL (laughing out loud)kan oppstå som LAWL

    rofl: rolling on the floor laughing!

    SvarSlett
  4. Takk Gud for at noen er DOWN WITH THE KIDS (det er åpenbart ikke meg).

    SvarSlett
  5. jepps, jeg skal ta mitt ansvar for den yngre garde :)

    og se!.... du har da facebook-venner som titter innom.... men blir vi satt pris på?... nei....

    SvarSlett
  6. Facebook"venner" er de som IKKE besøker bloggen. Du havner i kategorien Facebookvenner - de jeg fortsatt liker. Og ja, jeg setter VELDIG pris på alle besøk og kommentarer:-)

    SvarSlett