torsdag 30. april 2009

Og endelig forstår Team Buffy konseptet bak imprinting

Jeg har aldri helt forstått konseptet med imprinting, særlig når det gjelder småunger. Det vil si, inntil i dag.

Det er noe...spesielt...med denne guttungen. Noe med ansiktsuttrykket, hvordan lyset skinner i det blonde, vakre håret, og den lille tusten som stikker opp bak. Den runde formen på knærne. Blikket. Med ett følte jeg at dette barnet var universets sentrum. Jeg ser. Bare. Han. På en moderlig, omsorgsfull måte, vel og merke. For all del.


Fra Life&Style via wxyz.com via Robsessed.

Og, nei, Team Jacob, jeg glemmer ikke dere i min uhildrede og objektive dekning av Twilightfenomenet. Denne vakre lille snutten gjør påstanden om Edward som borderline-pedofil til skamme. Ikke se denne hvis du ikke har lest Breaking Dawn. Eller forresten, hvorfor ikke?


Fra Missphoenix05 via Letters to Twilight. Steven Strait er Jacob for anledningen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar