tirsdag 14. april 2009

Robert Pattinson og TomStuGenseren. Og litt strategi.

Det store spørsmålet er: den dagen vi møter Rob (og en dag skal vi møtes, skatten) skal vi da være kule, tilbakelente, hvem-er-du, åja, jeg så deg i den spanske Dalifilmen på filmfestivalen i Berlin-typen, eller skal vi kle oss som et juletre - iført alle fanseffektene vi eier og har (fra Lion & Lamb skoene, via unevnelige vesker, til Jacob & Edward-armbånd, til I Love Guys Who Sparkle-t-skjorta)?

Strategivalget avhenger selvfølgelig også av målet med møtet - å bli likt for den kule, laidback'e personen vi er (slik at han synes vi er så kul at han vil ligge med oss - og hvorfor skriver jeg i flertallsform når jeg mener: ligge med MEG) eller er målet å glede han, ved å vise mitt sanne ansikt som den gale wannabe-stalker-fanjenta jeg er (og håpe på at det er en sannhet i påstanden om at han lukker øynene og ligger med hva som helst som byr seg fram?).

Du er i hvert fall lett å glede, Rob. Bare se her:

Fra KristaynuhTriesAgain via rpattzdaily via TwiCrack. Puh!

Newsflash til deg som ikke vet hvem TomStu aka Tom Studrridge er - slå det opp!

Lauren borte hos Lauren's Bite vil IKKE møte Rob i det hele tatt, og har en ganske god forklaring på hvorfor, LOL.

Men jeg vil IKKE vike unna. Så hva gjør jeg? Hvilken strategi skal jeg velge? Før jeg vet ordet av det vil det skje...


Denne er fra Erin Grabosky borte hos RPattz Secrets.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar