søndag 5. april 2009

RPattz i aprilutgaven av BLIKK. Løp og kjøp!

Noen trofaste lesere av Blikk OG Team Buffy har tipset meg om en artikkel om Robert Pattinson i aprilutgaven av Blikk. Her er det de skriver (og legg særlig merke til arbeidsinsatsen de har lagt ned. Wow. Jeg er både imponert og ydmyk nå. Tusen takk!):

Vi skriver det inn for hånd, siden jeg ikke kan sånne scannegreier og sånt. Bilde følger altså ikke, med mindre min kjære får noen gode idéer. Here goes: Blikk, Nr. 4 (Aprilutgaven) 2009.

"Uenige om sexscener

Den britiske skuespilleren Robert Pattinson har spilt inn noen saftige sexscener sammen med spanske Javier Beltran i den kommende filmen "Little ashes". Pattinson har rollen som den nysgjerrige og eksperimentelle kunstneren Salvador Dalí (1904-1989), som har et lidenskapelig elskovsforhold til den homofile dikteren Federico Garcia Lorca (1898-1936), spilt av Beltran. I aprilutgaven av herremagasinet GQ forteller 22-årige Pattinson, som har fått mange fans etter suksessen med "Twilight", hvor vanskelig det var å spille inn sexscenene:

-Og her er jeg med Javier, som spiller Lorca, i ferd med å gjøre en ekstremt hardcore sexscene hvor jeg skal ha et nervøst sammenbrudd etterpå. Og fordi vi begge er heterofile, virker det vi gjør helt latterlig, sier Pattinson. -Å forsøke å gjøre det doggystyle. Å forsøke å ha et nervøst sammenbrudd mens man gjør det doggystyle. Og det var ikke en gang et lukket sett. Det var flere spanske elektrikere som flirte for seg selv.

Men kollega Beltran er ikke enig. Han pryder nemlig forsiden av det amerikanske homomagasinet Out nå i april og fortelle følgende om sexen: -Vi hadde ikke noe problemer med seksualiteten. På settet var det mindre viktig enn følelsene. Sexscenene er nydelige, tragiske og smertefulle. Alt ifølge nettstedet 730.no.

Vel så kan vi slå fast at for noen er doggystyle lettere enn for andre... "Little ashes" har premiere rundt om i USA og Europa utover våren, men når den får norsk premiere er ennå ikke avklart."
Skrevet av th i Blikk-redaksjonen.

Så er vel RPattz etablert som homoikon en gang for alle, vil jeg gjette. Alle som spiller homo med liv og lyst blir gjerne det. Du får bare sjekke disse nettstedene og bladene som nevnes for bilder. Kan hende dukker de opp på blikk.no etterhvert også.

Team Buffy kan være behjelpelig med illustrasjonen, som jeg trekker opp av min magiske kilde til inspirasjon og nyheter om alt som er fint her i verden (les: Robsessed).



La meg gjenta: Little Ashes er en vakker, hjerteskjærende og poetisk film om sårbarhet og ung, forbudt forelskelse. Vi skal IKKE se den for å se Rob naken. *Vi skal ikke se den for å se Rob naken vi skal ikke se den for å se Rob naken*

Why not. Litt mer Little Ashes når vi er i gang.


Tips (til hele bloggen, det kan være flere der ute som har vært 29 en stund og ikke er helt i takt med den teknologiske utviklingen): malen jeg har valgt på siden gjør at klippene jeg legger ut blir veldig små. Dobbeltklikk på boksen, så kommer du inn på youtube og kan se klippene i større format - full skjerm om du vil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar