onsdag 15. april 2009

Stem på Twilight i MTV Movie Awards

Twilight er nominert i en haug kategorier i MTV Movie Awards.

Kategoriene er (med hva jeg stemte - hallo - hvem ønsker ikke å se Twilightfolka gå opp på scenen for å motta priser og holde takketaler om igjen og om igjen?):


  • Beste film: Twilight

  • Beste kvinnelige skuespiller: Kristen Stewart

  • Beste mannlige skuespiller: Robert Pattinson

  • Breakthrough performance - kvinne: Kristen Stewart

  • Breakthrough performance - mann: Robert Pattinson

  • Beste komiske opptreden: her blingsa jeg på kategoriene og nominerte Cam Gigandet/James (ja, hvis den du ikke liker best er med kan du klikke på en link og foreslå, det skulle vært Billy Burke/Charlie)

  • Beste skurk: Cam Gigandet/James

  • Beste kyss: hallo - Kristen Stewart og Robert Pattinson i Twilight

  • Beste slåsskamp: Robert Pattinson og Cam Gigandet

  • Beste WTF moment: jeg foreslo "Edward sparkles"


Du må opprette en bruker hos MTV for å kunne stemme, men det gikk kjemperaskt. Vær en Twilighter - la oss banke dem alle!




Bilde fra verdensveven.

4 kommentarer:

  1. Jeg har stemt, men ikke innenfor alle kategoriene filmen var nominert......just sayin

    SvarSlett
  2. Neida, men skjønte ikke vitsen med alle kategoriene: "Best female actress" WTF?

    SvarSlett
  3. Akkurat NÅ forsto jeg hva du mente med det, og jeg må si at det var godt tenkt. Og jeg er helt enig nå når jeg får tenkt meg om. Hvor ble det av bitch'en i meg?

    SvarSlett