torsdag 23. april 2009

Twilightsko? Ja takk

Jeg har tidligere skrevet om Twilightskoene, og fikk noen spørsmål om hva de kostet. Jeg sendte e-post til Sandira Reddy som lager dem, og spurte om de virkelig var til salgs (det er jo for godt til å være sant), hva de kostet, om hun sendte til Norge og hva det kostet i porto.

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Her er det hun svarte:

Hi,
Thank you very much for spreading the word!

Yes they are for sale, I'm a fan myself and I wanted to provide something cool and unique for other fans.

Each shoe is made to order, so I paint them when i receive the order, You choose the quotes and artwork!

The High tops cost approx 104 Euros, and I'm in the UK so shipping to you will only cost 6 Euros so approx 110 Euros in total.

For more information you can also click here: http://www.myspace.com/464986127

I'll be putting up some new designs and will keep you posted!
thanks
Sandira

Her kan du se alle de forskjellige designene hun lager. Et par eksempler:

Do I dazzle you?
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Ja, hun har Jacobdesign også:
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Og røde lisser...
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Sandira bruker PayPal, som skal være en trygg og sikker måte å handle på nett på mellom privatpersoner (har ikke prøvd det selv, men har det fra sikre kilder at det fungerer). Husk at innførsel av varer har 10 % toll og 25 % moms som du må betale på Posten når du henter pakken.

*Hmm - jeg lurer på om jeg ikke må ha et par? Research for bloggen, ikke sant?*

4 kommentarer:

  1. I WANT THEM. NOW.

    SvarSlett
  2. Jeg også! Men jeg er så usikker på hvilket design jeg vil ha (les: jeg vil ha ganske mange av dem). 'You are my life now' er vel nærmest obligatorisk, men jeg likte også 'going to hell'-skoa, og hva med Team Pattinson? Kanskje jeg må Edwardsko OG RPattzsko?

    SvarSlett
  3. Jeg tror man trenger ett par sko for hver dag i uka.

    SvarSlett
  4. Det er det lureste jeg har hørt på lenge. Amen!

    SvarSlett