søndag 17. mai 2009

Hot and cold. Hot and hotter. Cold is the new hot. Whatev. Twilight har noe til alle

Jeg vet at bloggen min lider en del under min hang til objektive vurderinger, saklig analyse av fenomenet Twilight og dypdykk inn i Stehenie Meyers litterære univers. Derfor er det godt å noen ganger kunne slappe av med litt lett underholdning. Jeg vet at jeg har fokusert for lite på gutta i Twilight. Jeg legger meg flat. Tross alt, de utgjør en viktig del av dette.

Jeg er derfor glad for i dag å kunne gi dere litt god, gammeldags kos med Twilight Guys R HOT N COLD. Enjoy.


Fra jenbona.

Shit. Innser nå at dette var langt fra lett underholdning. Hvilke dyp er det ikke som ligger her og må utforskes og analyseres? Jeg mener - det er ganske åpenbart at på overflaten er det snakk om Edward vs. Jacob, eller kanskje vampyrer vs. varulver.

Men dette kan jo også være en referanse til at Edward er en dramaqueen (jf. Hillywood): du er livet mitt, jeg må reise fra deg, du er livet mitt men jeg er åpen for at Jacob tafser på deg og at du velger han i stedet for meg, du er livet mitt osv.

Eller det kan være at dette handler om Eclipse-Bella: Jeg kan ikke leve uten Edward, men jeg vil ikke såre min bestevenn Jacob, ojsann jeg elsker visst Jacob også, hvorfor kan jeg ikke få begge, men Edward kan jeg ikke leve uten, men Jacob kan jeg ikke såre osv. (og osv.).

Jaja. Ikke begynn med hatmail. Dette måtte ut.

Og her et totalt ikke-relatert bilde, men dette måtte også ut:

Fra Pillow Biters.

Har du ikke fått med deg Hillywoodversjonen (og den fantastiske Twilightparodien) av HOT N COLD enda - her har du muligheten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar