lørdag 9. mai 2009

Litt god, gammeldags Rob-stalking på lørdagskvelden

Jeg tror faktisk ikke det finnes bedre ting å gjøre en lørdagskveld enn å bedrive litt god, gammeldags Rob-stalking. Ok, du leser ikke denne bloggposten pga. mine fullendte setninger og utmerkede norsk, så uten videre dikkedarier fyrer jeg løs:

De to første bildene har ligget noe sånt som 18 minutter på nettet. Det betyr at de ble tatt klokka tre natt til lørdag, Vancouver-tid, utenfor Blue Water Cafe, der Kristen og Rob hadde spist middag med bl.a. SMeyer, David Slade og Ashley Greene. Jepp, jeg vet sånt (gjør det meg kul eller stakkarslig, mon tro?).



Over: Rob i favorittskjorta si på vei til et-eller-annet etter middagen. Men er den hvite t-skjorta og den lyseblå skjorta han har på seg under favorittskjorta Edward sine?

Under: Ja, de må sitte sånn i bilen slik at bena tilfeldigvis kommer borti hverandre fordi...eh...det skal inn to skikkelig svære karer til i bilen. Jeg lover! Jeg vet sånt!


Begge bilder fra RPattz Daily via Pillow Biters. Middagssladder fra NMM.

Og så noen fanmøter fra mrpattinson.com. Jeg vet ikke om jeg liker det første bildet - der den heldige fanjenta er sladdet - eller det andre - der jeg må se en eller annen sklie kaste seg over Rob - best? *Og han ser jo ikke ut som om han liker det, ikke sant*





Etter å ha tenkt meg om i to sekunder: jeg foretrekker sladden. Og fornektelsen. *Selv om det er åpenbart at Rob kjeder seg.*

Under: Her er Rob på konsert. Jeg liker IKKE det første bildet, selv om de sikkert står så tett og prater og ser fortrolige ut bare fordi lyden er kjempehøy og du må lene deg skikkelig skikkelig nær kompisen din for å spørre om fyr (puh!).



Begge bilder fra Pattinson Source via Robsessed.

Det andre bildet er jo kjempekoselig. Go Jackson (eller hvem du er som snakker med KStew). La Rob få høre på musikk i fred!

Til slutt: Litt Robwardstalking. Lørdagskvelden. Er. Komplett.


Bilder fra Robsessed.

Ok da. Why not (og nå forestiller jeg meg at jeg blir klappet inn til et nøye planlagt ekstranummer). For å gjøre min fortapelse komplett - jeg kommer til helvete sammen med resten av verdens paparazzier og stalkere uansett, nå - en liten stalkervideo av Rob for å avrunde...


Fra addicted2randomshiz via Robsessed.

*Men jeg er fortsatt en SJARMERENDE nettstalker, er jeg ikke, Rob?*








*Rob?*



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar