onsdag 20. mai 2009

Morsomme fakta til Team Jacobfansen (ja, jeg vet dere stalker bloggen min)

Ok, Team Jacobere, dere har vel ikke gått glipp av dette:



Her er noe morsomme fakta om Taylor og Selena:

  • Taylor er 17 år.
  • Selena Gomez er 16 år.
  • Moren til Selena Gomez er 32 år.
  • Selena Gomez har sverget å ikke ha sex før ekteskapet, fordi hun ikke vil bli tenåringsgravid som sin mor.
  • Selena bærer derfor en kyskhetsring hun har fått av faren sin.

På den negative siden, noen av oss (kremt kremt) er kanskje eldre enn moren til Selena. På den positive siden, det kommer til å bli så lite på Taylor at han sikkert er villig til å delta på litt "henging" "opplæring".

Litt Selena til folket:

Fra Another Cinderella Story.

2 kommentarer:

  1. Team Jacobmai 20, 2009

    'Why do you hurt me' (som fra sangen)

    SvarSlett
  2. Seriøst, jeg vet ikke hva som kom over meg. Det må ha vært min onde tvilling eller noe sånt...

    Jeg har jo jobbet så hardt for å etablere Tayob som et legitimt sexsymbol, og sverget å aldri mer sette fokus på alderen hans. Nå må jeg visst begynne helt på nytt. Sukk.

    SvarSlett