tirsdag 12. mai 2009

Og nå kaster jeg et nytt bein til Tayobfansen!

Jeg fant ut at det var taktisk lurt å kaste et bein til Tayobfansen nå, for i morgen blir det BARE Rob (i motsetning til den balanserte dekningen av Twilightfenomenet jeg vanligvis gir her på Twilightbloggen min).

Dette er rykende ferskt, og bildene er fra i går. Vi har hatt Robward i regnet i Twilightfilmen - nå får vi Tayob i regnet i Vancouver:


Fra PunkD via Lainey via New Moon Movie og TwiCrack (sjekk ut flere og STØRRE bilder ved å klikke på linken).

Hva som får en fyr til å tilfeldigvis stikke ut en tur i regnet, spasere nedover gaten (på vei til kiosken etter tyggegummi, kanskje?), og tilfeldigvis finne ut at han vil hoppe over en brannhydrant er bortenfor min fatteevne. Men whatev. Bryr vi oss egentlig? Og det var et retorisk spørsmål. Selvfølgelig bryr vi oss ikke om hvorfor. At han gjør det derimot, er helt greit.

Vil du ha mer Taylor? Les en kjempesøt, og 100% usann, Taylor&Selenahistorie her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar