mandag 22. juni 2009

Oooog det er HOT MANDAG igjen!

Hvilken uke! Vel, egentlig kommer det ikke til å skje noe særlig, tror jeg. Robert Pattinson filmer i New York, KStew filmer i LA, Taylor Lautner drikker innimellom en kaffe, Kellan Lutz lufter hunden sin annenhver dag, og de fanlagde videoene tikker inn på youtube en etter en. Det vanlige, med andre ord.

Jeg tror det blir en deilig, morsom, lat, sommer før det braker løs i august med innspillingen av Eclipse og promoteringen av New Moon. I mellomtiden - noe jeg bare ikke kan få nok av:









Lustige Videos – Gratis Fun Video – Deine funny Videos bei Clipfish

Funnet hos RAoR.

2 kommentarer:

  1. Kristine Dreaajuni 22, 2009

    Må nesten sette fra meg pcen en liten stund før jeg kollapser.. *yogapust*

    SvarSlett
  2. Jeg vet. Og sånn går dagene...

    SvarSlett