onsdag 24. juni 2009

Twilight - fenomenet som bare gir og gir

Noen ganger, når jeg vil riktig kose meg og slappe av, går jeg til roflrazzi.com og ser på bildene der. Og fordi Twilight er overalt, finner jeg Twilight der også. Siden ideen er å lage vitser, blir det endel juling, særlig når det kommer til vampyrglitringen, men herregud så artig det er! RPattz og Bella får også sitt pass påskrevet. Ta en titt på disse:

Twilight får juling.

Men jeg tror kanskje de har rett?

Ha ha. Veldig morsomt.

Er jeg gal om jeg synes han er hot her også?

Hva? Ikke ekte? Tror ikke jeg skjønte denne vitsen.

Men Robward var hot på bildet så jeg tok den med.

Dette er en av mine favoritter.

Fra Brokeback Mountain.

Tenk å leve i denne infernalske hylingen hver dag.

Dette ender i valium. Eller hva med 18-årsgrense for å få lov til å tilbe Robert Pattinson?

Badass Clint Eastwood fra Gran Torino (tror jeg).


Å, Bowie.


Pirates of the Carribean.

Er det mulig å finne et ikke-hot bilde av Johnny Depp? Nope.

Obligatorisk Bellahat.


I motsetning til Clintern tar Tommy Lee Jones det litt mer med ro.


Men til slutt - Cullens slår tilbake:


God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar