onsdag 24. juni 2009

Twilightnyheter jeg poster fordi jeg prøver å være en Twilightblogg

Hva skjer a'?

Fint lite, er jeg redd. Som jeg sa i går - Robert Pattinson filmer i New York, KStew filmer i LA, Taylor Lautner drikker innimellom en kaffe og Kellan Lutz lufter hunden sin annenhver dag. Men siden jeg satser på bilder og videoer, og ikke minst bildebevis OG videobevis, her er dokumentasjonen - og det er litt pirrende å måtte vente på neste hot-rob-hvorfor-poster-jeg-ikke-bare-sånt-hele-tiden-videoer, ikke sant? Husk da hva SMeyer skrev i Breaking Dawn: Det handler om balanse i livet (som innebar at Bella kunne ligge med Edward hver natt hele natten, men måtte ta seg av ungen sin på dagtid, eller noe sånt):

KStew spiller Joan Jett i sin nye film The Runaways, og kjører rocka heroinstil. Også når hun fyller bensin på bilen sin.


Fra twicrack.

Som jeg sa, Kellan lufter hunden. Bær over med meg at det ikke er bilde av hunden. Men du kan se hundebåndet. Bonus: Kellan på vei til eller fra noe, nå uten hund.


Også fra twicrack.

Ashley Greene har også en hund, viser det seg.

Fra Just Jared via New Moon Movie.

Little, Brown har laget et nytt bokomslag til New Moon, og det handler om Jacob og Bella (men Edward ser dere!).


Fra popwatch.ew.com. Takk for tipset, Facebookvenn!

Ikke nok Tayob? Etter Tayob i regnet er jo alt en nedtur, men for all del. Her er han, dog uten kaffe.


Fra Just Jared via New Moon Movie.

Jackson Rathbone spiller i den nye M. Night Shyamalanfilmen The Last Airbender. Her er traileren til den, helt uten Jackson (han spiller en som heter Sokka, og ikke spør meg, dette er basert på en tegneserie jeg ikke har lest).


Fra lastairbendermovieNS via New Moon Movie, der du også finner et intervju.

Nikki Reed ser ut til å ha forsvunnet fra jordens overflate. Men da er det jo bare å dra fram noe skikkelig gammelt:

Fra twilightland. Ooops. Litt Rob.

Check.

2 kommentarer:

  1. The Last Airbender bygger på animasjonsserien Avatar: The Last Airbender og er en fantastisk fantasyserie! (jeg har sett alle tre sesongene)

    Sokka er en av hovedkarakterene i serien, men han er den eneste ikke-magiske av dem, derimot er han råtøff med bumerang og etterhvert en habil sverdkjemper.
    Han har to 'love interest' i løpet av serien. Hun første ofrer seg og blir månen, hun andre gir ham juling første gangen de møtes.
    Sokka er komikeren i gruppa, er blitt voksen for tidlig, balanserer mellom kun å være patetisk og absolutt nødvendig. I serien har han definitivt den kuleste hårsveisen!

    Anbefaler serien selv om den tydelig er laget for barn. Karakterene er til å bli glade i. Og jeg har aldri brytt ut i så mye latter av en serie før, så jeg venter spent på filmen :)

    SvarSlett
  2. Takk for oppdateringen.

    Ja takk, send dette i min vei, er du snill!

    SvarSlett