søndag 21. juni 2009

Vitneobservasjon fra the Almost Accident aka CabGate aka whatnot aka verdens mest oppskrytte bilulykke

Uansett hvor jeg har vært i helgen, har folk snakket om at Robert Pattinson ble kjørt ned av en drosje. Ok, det som egentlig skjer er at folk, når de ser Lomme-Edward, spør: "Hvem er det?" Og når jeg, eller noen, svarer: "Det er Lomme-Edward/Edward Cullen" eller også noen ganger "Robert Pattinson" (jeg vet, noen ganger blandes fiksjon og virkelighet), sier de: "Åja, han som ble kjørt ned av en drosje i New York?"

Jeg har også ved flere anledninger (dvs to ganger) blitt oppsøkt av personer (jeg er nå hun-med-bloggen-og-hva-sier-egentlig-kjæresten-din-om-all-denne-Robert-Pattinson-fanatismen) som har spurt: "Har du fått med deg at han derre Pattinson ble påkjørt, da?"

Ja, det har jeg. Men jeg har ikke funnet noen bilder av selve hendelsen. Men her er det nest beste - en vitneobservasjon fra MTV via Robsessed:



Jeg fant også denne morsomme rapporten fra den pågående Rob-stalkingen i New York. Og fra LTR - et forslag til hvordan Rob kan beskyttes fra crazy fans i fremtiden:



Rob er virkelig mer populær enn Jesus.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar