torsdag 23. juli 2009

Comic-Con 2009

I dag arrangeres Comic-Con i San Diego, og alt handler om New Moon. I hvert fall for de av oss som er...litt opptatt av New Moon. Comic-Con i fjor var episk, og som jeg skrev for en stund siden: Comic-Con er det magiske øyeblikket da alle forsto at Twilight var...en kultklassiker. Å ha deltatt på Comic-Con denne dagen kan sidestilles med å ha vært på Woodstock. Eller å ha sett Beatles spille på The Cavern. Du finner også litt om Comic-Con på ekstramaterialet på dvd'en (i hvert fall på den utgaven jeg har).

USA ligger noen timer bak oss, så de gode videoene dukker nok ikke opp før i natt eller i morgen, men noen bilder har begynt å sirkulere, og her er de - helt ferske:

Tenk å ha sittet i den salen...


Ok, da. Taylor skal få sine femten minutter.


Yeah, yeah whatev.

Bildene fant jeg borte hos Robsessed.

Det er ingen mulighet for at årets Comic-Con blir like bra som i fjor (jeg fatter ikke hvordan det skulle være mulig, selv om en liten del av meg håper håper...). Men i påvente av å bli positivt overrasket - og Rob er der, og vil prate, så hvor ille kan det bli? - poster jeg noen videoer fra fjorårets Comic-Con (jeg innser at jeg har blogget altfor lite om Comic-Con, det nærmer seg en skandale på linje med Robert Pattinsons hår):

Rob svarer på spørsmål. Eller noe sånt.

Fra valentinavalentine.

Husk at dette er Robert Pattinson som nettopp har hatt et panikkanfall bak scenen, som er livredd, og som åpenbart ikke aner hva han skal snakke om - og løser problemet med å snakke skit. Masse.

Rob trenger litt kjærlighet i livet sitt:

Fra ahhhitspaulinaa.

Ja, det er mulig. Noe i nærheten av fnise-Kristen. Og mitt favoritt-Rob-Comic-Con-sitat når han blir helt satt ut og sier: "I just wanted to play the hottest vampire in the world"...


Fra kelsvv123.

Og hvis det ikke er så viktig hva som blir sagt (vi hører jo strengt tatt ikke hva som sies over skrikingen likevel), har RAoR laget en liten Rob-på-Comic-Con-video. Det ble visst HOT torsdag i dag...



Jeg bringer godsakene fra årets Comic-Con så snart jeg slår kloa i dem. Lover!

3 kommentarer:

  1. http://www.buddytv.com/articles/twilight/comic-con-2009-twilight-stars-30224.aspx

    SvarSlett
  2. Takk - akkuratdetjeg trengte!

    SvarSlett
  3. *NÅ.BLE.JEG.FLAU*

    Uansett....
    Jeg hadde, lenge før jeg så dette, bestemt meg for at jeg skal på neste års comic-con. Fordi jeg er geek og stolt av det! Og jeg har ikke endret mening etter dette.

    SvarSlett