lørdag 4. juli 2009

Det er lett å glemme dere, Team Jacob, men jeg er raus og poster noe til dere også

Betti Gefecht som lagde denne videoen av Rob (og som jeg kom i skade for å antyde var en gal fan og som skrev til meg og gjorde meg oppmerksom på at det er hun IKKE) rir flere hester (en fin omskriving av å være en h*** som vil ha både Robert Pattinson og Jacob Black - sikkert på en gang - og nå håper jeg at hun ikke googler seg selv flere ganger:-) og har også laget en video til Jacob, viser det seg.


Fra bettigefecht

Og dersom du googler deg selv Betti, og oversetter dette ved hjelp av Google Translate eller whatev: Jeg bare tuller med deg. Helt sant.

7 kommentarer:

  1. Srsly????????????? WTF? Hva i all verden skal vi med dette? Hva i all verden skal Team Jacob med dette? Hva i all verden er dette godt for? Absolutely n******. Nødrim og what not. *Grøss*

    SvarSlett
  2. Dersom noen fra Team Jacob finner noe bedre og sender det til meg skal jeg poste det. Lover!

    Jeg prøvde faktisk ikke å være slem, altså (annet enn mot hun som lagde den). Jeg har jo postet den til Rob også, men la ikke merke til sangen, bare bildene...

    http://teambuffy.blogspot.com/2009/06/velkommen-til-hot-mandag.html

    SvarSlett
  3. Det var faktisk ikke en kritikk mot Team Buffy, bare en spontan reaksjon. Jeg gjentar: Hva i all verden skal vi (les: verden) med dette?

    SvarSlett
  4. Et veldig godt spørsmål. VELDIG godt.

    SvarSlett
  5. Jeg er sikker på at dette er noe a la det Catherine Hardwicke (og miljøet rundt henne) setter på når de koser seg med opiumsrøkelse, marijuana-te og hasj-brownies i hampklærne sine :P

    Ellers ga den meg voldsomme nostalgifølelser til Elfquest (hvis noen husker det?). Det ble gitt ut en cd med musikk inspirert av serien og denne låta er som midt i blinken. Bortsett fra at det var kule sanger. Denne ble bare litt klam.

    Som med all dritt, velger jeg å verdsette det for det det er. Nemlig dritt. Hvordan skal vi ellers verdsette det som virkelig er bra?

    SvarSlett
  6. Jepp. Det er en god kontrastering til Robvideoene å legge inn noe kremt (Betti leser sikkert dette) ALTERNATIVT en gang i blant...

    SvarSlett
  7. Du kan trøste deg med at Betti mest sannsynlig tenderer til hippiebevegelser eller New Age og da er hun av det ikke-voldelige slaget. Og dette er på ingen måte en kritikk av Betti eller hippiebevegelser eller New Age og tilhengere av slikt (Hell I'm a free spirit too!).

    SvarSlett