onsdag 22. juli 2009

Det finnes en Gud, og hans navn er Robert Pattinson

Det er noe jeg lurer på, Rob...



...kanskje særlig når jeg sitter oppe om natten og koser meg med besettelsen min min sunne fascinasjon...



...noe jeg stadig tenker på...



...men la meg først bekjenne at kanskje har jeg vært litt lei i det siste...



...bittelitt lei...



...jeg mener, hvis det eksisterer noe som heter Robert Pattinson overkill har det kanskje vært det i sommer...



...med dag ut og dag inn med hundrevis av bilder og videoer fra Remember Me...



...ikke at jeg er utakknemlig...



...selv om det har vært litt stille på intervjufronten (stemmen din, Rob, stemmen din)...



...men tilbake til spørsmålet:



Hvordan kan det ha seg at når jeg ser DETTE



er jeg tilbake ved start - pang - like blendet av hvor vakker du er, like overrumplende besatt av alt som kretser om deg,



like sommerfuglmageforelsket som første gang du tok meg med storm,



like...yogapustende målløs?



Jeg har kommet fram til at det finnes bare ett svar: Du ER Gud.

Planetene går i bane rundt solen fordi DU er.

Vann er vått fordi DU er.

Fargen blå eksisterer fordi den kler DEG.

Heineken ble oppfunnet for at DU skulle kunne drikke deg utørst.

Vi visste ikke hva HOT var før DU var her.

DU er.




Gud.




Og jeg kan intet annet enn å tilbe deg.


Takk til min daglige dealer av altsom er syndig guddommelig her i verden: Robsessed for bildene.

4 kommentarer:

  1. Omg, det er evigheter siden jeg har vært inne på bloggen. Har vært bortreist vet du. Savner dette skikkelig. Fantastiske bilder. Damn.

    Rob rob rob. TAKE ME!

    SvarSlett