mandag 6. juli 2009

Ooooog det er HOT MANDAG!

Det er ferie: Solskinn, latskap, iskaffe med mint (nam nam), "jobb", boklesing på terrassen (The Host av Stephenie Meyer - besatt kjærlighetshistorie med en science fictionvri), sa jeg latskap, og en og annen episode av Buffy på dvd. Og blogging.

Det er klart vi skal ha HOT mandag! Og hva skulle jeg ellers gjort på jobben? Denne mandagen en liten vri - i stedet for Robert Pattinson får du Edward Cullen. Muligens sjokkerende, men jeg tror du vil like det...


Fra ToxicExistance via fearnet.com via Twicrack.

Finnes det noe hottere enn Robward på parkeringsplassen i Port Angeles? Det var retorisk - svaret er selvfølgelig NEI.

3 kommentarer:

  1. Ja, anbefales! Jeg var litt likegyldig de første 70 sidene, men så ble jeg sugd inn. Og slutten var litt, vel, la oss diskutere det når du har lest den. Super ferielektyre!

    SvarSlett
  2. Hmmm... verdt å sjekke ut altså!

    SvarSlett