lørdag 25. juli 2009

Twilight Google, verdensherredømme og whatnot

Det er ingen ende på dette. Men det visste jeg jo. Nå har vi fått vår helt egen Twilight Google.


Tips og screensnap fra TwiCrack.

Det beste? Når jeg holder musa over bildet av Edward, får jeg beskjeden: "Edward loves you". Yess, jeg VISSTE det. Vi er nå ett, Edward og jeg.

Og om det ikke er nok med en egen Twilightversjon av Google - bevisene for Twilights verdensherredømme hoper seg opp. Bare se på dette:


  • For ikke lenge siden skrev Nettavisen av Kristen Steward nå er nettet - og filmverdenens mest ettertraktede jente.

  • Dersom du går på vanlig Google (ikke Twiligt Google, og jeg liker å si Twilight Google) og skriver inn 'Ro' foreslår Google 'Robert Pattinson'. Om du bare skriver inn bokstaven R er han nummer åtte på lista.

  • Skriver du inn bokstaven T er Twilight på sjetteplass. Skriver du inn 'Tw' er Twilight bare slått av Twitter.

  • Det samme skjer på YouTube. Prøv å skrive inn R, 'Ro', T eller 'Tw' og se hva som skjer.

  • Dersom du går på filmdatabasen imdb og sjekker ut Starmeter'et, vil du finne både Kristen og Rob inne på topp ti-lista, og oftest er de (og jeg mener Rob) helt på toppen. Akkurat nå er de slått av Harry Potter, men om noen uker er de nok tilbake i teten igjen. Det er vel heller ikke usannsynlig at Taylor Lautner dukker opp snart.

  • MOVIEmeter'et ligger New Moon på topp ti-lista, 4 måneder før den kommer ut. I hele vår har også Twilight ligget der - i månedsvis etter at den kom ut. Vanligvis er det ukas premierefilmer som ligger på lista.


Ikke at vi trenger slike fakta, altså. Jeg hadde heldigvis IKKE behov for å bruke dette som bevis på hvor stort Twilight egentlig er. Ikke at jeg har en kjæreste som nektet å tro at også andre var interessert i Twilight. For all del.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar