torsdag 16. juli 2009

W T Fuck: Robert Pattinson på Ellen...

...viste seg å være at de sendte det gamle intervjuet om igjen. Amerikanere! Ok, kanskje jeg blingsa og kanskje jeg burde tenkt at de ikke fløy Rob til LA for et intervju midt i en innspilling (selv om det de drev med sånt mens de spilte inn New Moon), og jeg kan skylde på at jeg er i True Bloodtåka (jeg brukte mindre en ett døgn på å se hele den første sesongen og alt jeg hører i hodet mitt er Bill Compton - OMG Bill - si "I'm not human. I am vampire", og ja, Bill kvalifiserer til en *yogapust*).

Men seriøst, jeg er som en junkie som trenger RobFix'et sitt, og i dag er RobFix'et stemmen til Rob. Intervjuer med Rob. Må. Ha. Det. Så da er det ikke annet enn å beklage, legge seg flat, erklære seg sinnsyk i lovnadsøyeblikket - og by på noen gode, gamle intervjuer jeg ikke har postet før. Og forelske seg all over again...

"Edward er en øksemorder" - intervjuet (dette er skikkelig bra):

Fra doseca1.

*Rob*

Noe om hyling, biting, død, sex og whatnot:

Fra DarkOwl525.

*ai låååååååvv juu*

Taylor og Rob hos Tyra. Rob biter Tyra. Taylor tilbyr seg å bite Tyra. Pinlig utdeling av stringtruser (dette gjør meg flau). Robert Pattinson liker Tyra skikkelig godt:

Fra Twicasters. Del to kan du se her. Jeg er for flau til å poste dette. Grusomt.

Samtidig nærmer dette seg enda en skandale: Jeg tok en opptelling og fant bare 25 poster med intervjuer av Rob. Hva blogger jeg egentlig om? Men la oss ta en positiv vinkling - det er nok til å fylle tiden resten av arbeidsdagen...

*Hva holder jeg egentlig på med? Konklusjon: Må bruke mer tid på YouTube*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar