torsdag 20. august 2009

Ganske dum, litt barnslig og absolutt tåpelig. Så jeg hadde intet annet valg enn å poste den

Jada, det er DEN dagen i dag, ja.

Jeg kjenner at jeg kunne spart meg rødvinsflaske nr. 2 i går (hvorfor var det ingen som stoppet meg? host eanphoto host).

Etter å ha Rob-stalket verdensveven, prokrastinert, drukket to liter te og en kaffe, kombinert en ibux og en paracet og slept meg gjennom dagens arbeidsoppgaver, mistet bussen hjem og impulshandlet en grå lue fordi jeg var litt tufs og lei meg siden det er en Sten i RobSten, fant jeg ut at jeg like gjerne kunne benytte meg av at dømmekraften er like laber som formen.

Dette er IKKE en ny New Moon trailer, men derimot en god, gammeldags Twilightparodi. Den er ganske dum, litt barnslig og absolutt tåpelig. Så jeg hadde intet annet valg enn å poste den. Særlig Laurent synes jeg tar seg godt ut her. Og dessuten er det slett ikke lenge til Breaking Dawn, da dette temaet er mer enn aktuelt...


Fra petercoffin via Twilight Secrets.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar