fredag 7. august 2009

HOT fredag med han der Pattinson: Weapons of Mass Seduction, part-hvem-teller

Det er hot, det er fredag, det er Robert Pattinson. Jeg er vovet i dag, og gir deg nok en WMS - Weapons of Mass Seduction.

Jeg vet du liker det. Jeg liker det. Jeg er ganske sikker på at Rob liker det, også.


Fra hwilliams3782 via Robsessed.

God fredag! Jeg står på farten til satanrock gothfestival i Tyskland i helgen, og bloggingen blir i beste fall sporadisk. Må løpe! (tog schmog, må jo få postet litt HOT Rob først! Wohoo!)

2 kommentarer:

  1. Jeje, denne får jeg ikke sett "due to copyright restrictions". Men Part 2 derimot, den fikk jeg sett. Enjoy festivallivet (du er jo skapt for det).

    SvarSlett
  2. OMR - Jeg beklager så mye! Videoen fungerte utmerket i Nederland, og det falt meg ikke inn at den ikke ville fungere i Norge...

    SvarSlett