onsdag 12. august 2009

Og her er HELE Teen Choice Awards. Altså Twilight Choice Awards. Eller skal jeg si Robawards?

Det aner meg at noen som leser bloggen min er litt yngre enn meg, og MTV Twilight Movie Awards var jo en suksess, og dette er en måte å late som om jeg poster denne for mine yngre lesere og IKKE har sittet og sett hele selv. Det ville jeg jo aldri ha finnet på (men hadde jeg gjort det ville jeg anbefalt å se på den for å få med seg all Twilightherligheten, selv om noen kunne sagt at den var konsentrert helt på slutten).

Her er første del:


Fra TeenChoiceAwardsinHD via TwiCrack.


De åtte neste klippene finner du her
.

Ikke at jeg vet dette helt sikkert, altså, men Ashley og Taylor får sine Fresh Facepriser i den tredje videoen rundt 08:45, Rob får Hottieprisen sin i den femte videoen sånn cirka rundt 08:35, og Twilightgjengen kommer på scenen og hylles for sine 11 priser i den åttende videoen sånn cirka rundt 03:00.

Sjekk ut Proffe-Taylor og Rob...vel, Rob er Rob.

Bonus: Hot Rob bak scenen i den sjette videoen rundt 02:28 (ja, Rob, de har stjålet surfebrettet ditt).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar