mandag 31. august 2009

Team Buffy er en flittig bie og tilrettelegger for ditt neste RobFix

En leser kalte meg akkurat for sin DEALER av heroin (=Rob) og jeg føler meg beæret. Dessuten er ukas kvote av hotte, nye bilder og video av Tayob allerede brukt opp.

Så det er på tide å få fokuset tilbake og konsentrere oss om kjernen/det viktige/Gud/vårt Weapon of Mass Seduction: En viss herr Pattinson.

Så hvem har brukt hele dagen på å omorganisere YouTubekontoen sin slik at det blir lettere å få seg et RobFix?

Yup, moi.

Du kan for eksempel se de 38 hotte videoene av Rob - gjerne i ett, som her:



Eller kanskje du vil sjekke ut de 33 intervjuene jeg har samlet?



Vær oppmerksom på at begge ovennevnte aktiviteter VIL MEDFØRE AVHENGIGHET - om du ikke allerede er avhengig da.

Og om du trenger en myk start, leter etter noe spesielt, eller hva som helst - jeg har også spillelister som Edward og Bella og Fanlagde New Moontrailere. Jeg har til og med laget spillelister som Dogs (muahahahaha!), RobSten (duh!) og TomBert (verdensherredømme gjennom skjortedeling og hot hobo love, wohoo!!!). For ikke å glemme Buffy!

På tide med en fridag, ikke sant?

4 kommentarer:

  1. Fantastisk spilleliste!! Dette blir en sen natt. For, som vanlig må jeg se deler av Twilight-filmen før jeg roer meg for kvelden. Imorgen formiddag får jeg besøk av ei venninne som ikke har HØRT om Twilight eller RP engang! *sjokkert* Vi skal se filmen sammen.

    Jeg kommer til å gå i strupen på henne dersom hun så mye som antyder noe negativt underveis... Mulig jeg bare må forberede henne på det først, så hun vet hvem hun har med å gjøre her....

    SvarSlett
  2. Tips: Lån henne boka og tips henne om hvor hun finner intervjuene med Robert Pattinson. Det kan ikke slå feil.

    Lykke til!

    SvarSlett
  3. ... hun tok med seg New Moon-boken hjem ;)

    SvarSlett
  4. Da har vi en ny fan. Gratulerer!

    SvarSlett