tirsdag 4. august 2009

Team Buffy redder forholdet til Mannen-i-mitt-liv med en video

Litt senere. Bittelitt.

Ooops,

ikke si det til noen, men jeg er på ferie i Amsterdam med min kjære og min fremforhandlede time til blogging (ok, mine to daglige timer) er brukt opp. Og la meg bare si: Hva er viktigst - Rembrandt eller Rob? Så klart det ikke er urimelig å bruke litt tid på viktige samfunnsfenomen som Robert Pattinsons skjorte. Og hvor spennende er egentlig Nederland? For det første har Kristopher Schau ødelagt nederlandsk for alltid, og for det andre skal jeg kjøpe en Gouda på flyplassen. Check.

Men for å være snill og god og kjærlig (som jeg vil hevde at jeg alltid er, i går da jeg pakket ut på hotellet og bare okkuperte halve baderomshyllen med produktene mine og fortalte min kjære stolt at jeg brydde meg om han og at jeg var snill og god som lot han få halve hylla, sa han: "Det er jo en selvfølge å dele, men når det kommer fra deg er det en kjærlighetserklæring". Outch.) skal jeg bare poste en liiiten video slik at vi kan gå på sightseeing. Whatev.

Her er den.


Fra okaplan.

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH!!!!!!!!!!

    LOL
    ROFL
    LMAO (= laughing my ass of)

    Oh my Rob!

    SvarSlett
  2. Takk for (), men jeg har etter langt om lenge plukket opp uttrykket LMAO. Som du snart vil få se på bloggen - det gjelder ikke ALLE ord...

    SvarSlett