torsdag 27. august 2009

Volturi, og ikke-Robrelaterte New Moonnyheter

Et sted inne i Robtåka falt det meg inn at det gikk an å blogge om New Moon. Og kanskje til og med om noe ikke-Rob eller ikke-Edwardrelatert heller, da det demrer for meg at New Moon ikke utelukkende handler om Edward.

Egentlig, hele boka - nei, hele bokserien - handler jo om Edward (for meg er han den egentlige hovedpersonen, ikke Bella), så det jeg mener når jeg sier at New Moon ikke utelukkende handler om Edward, er egentlig at Edward ikke er fysisk tilstede i hele New Moon.

Det er litt hardt for meg å tenke på Edwards ikke-fysiske-tilstedeværelse, men jeg har fortsatt noen dager igjen - 84 for å være eksakt - å stålsette meg på før premieren. Dessuten håper jeg virkelig at det som skjer i filmen er at jeg - vi - faller pladask for Jacob, og virkelig ønsker at Bella skal velge han, samtidig som Edward har vært en dritsekk og vi glemmer han liksom litt, før - WHAM!!! - Rob Edward er tilbake og alt er glemt fordi det er. Bare. Han. Og alltid har vært bare han. Og det kan bare være han. For. Alltid.

Og om Chris Weitz gir meg den emosjonelle opplevelsen, kan jeg være romslig med hvilke scener som er utelatt, og hvilke endringer de har gjort. Det er følelsen som er viktig for meg i New Moon.

Her er de nye, offisielle bildene av Volturi:

Aro (Michael Sheen), Caius (Jamie Campbell Bower) og Marcus (Christopher Heyerdahl) - trykk på bildene for å få dem større.









Og ikke minst - ondskapen inkarnert: Jane (Dakota Fanning) og Alec (Cameron Bright).







Og hvis du vil ha en skikkelig sniktitt bør du skaffe deg People Magazine:


Alle bildene fant jeg hos New Moon Movie.

Jeg har ingen forklaring på hvorfor dette totalt ikke-relaterte, absolutt skjønne og nydelige, bildet havnet her. Det må være noe teknisk feil.


Dette bildet er fra RAoR.

2 kommentarer:

  1. Hmmmm... ser lovende ut dette :)

    SvarSlett
  2. Og det selv om de ikke kaster klærne. Uforskammet.

    SvarSlett