onsdag 23. september 2009

Actionfigurene er her. Og ja, vi snakker skjorteløs Jacob. Som om noe annet hadde vært mulig.

Da er de nye New Moon actionfigurene i salg. Du kan kjøpe dem hos Amazon.
Bortsett fra at Bella ser ut som en mann, synes jeg de var ganske så stilige. Jeg har allerede min klassiske Lomme-Edward fra Twilight, og tror ikke han blir særlig begeistret for konkurranse, men jeg anbefaler virkelig å skaffe seg en liten kompanjong. Ferieturer blir i hvert fall ikke det samme igjen, og dessuten er det masse gøy å finne på - bare fantasien setter grensen.



Så til det viktigste.

Team Buffy har igjen gjort grundig research, og denne gang har jeg tatt et dypdykk i arkivene for å finne ut det vi alle lurer på (bare innrøm det): Kan t-skjorta til Jacob tas av?

Svar: Ja.

Bildebevis:


Kilde med før - og etterbilder.

Løp og kjøp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar