torsdag 24. september 2009

Alt om Robert Pattinsons nye t-skjorte - twitterkampanje i dag!

La meg ta det siste først. I dag, 24. september er det en ny twitterkampanje for Robert Pattinson (du husker #rpattz på bursdagen til Rob og suksessen som fulgte?). Denne gangen er det for å få han til å ha på seg en viss t-skjorte på en Sam Bradleykonsert i morgen.

Og hvorfor i all verden skal vi gjøre dette?

Vel, her er historien:

Robert Pattinson har kanskje nylig blitt kåret til en av verdens best kledde, men sannheten - og det vet kjernefansen og vi elsker han for det - at stilen er litt mer en hobo-dumpster-min venns brukte skjorte er bedre enn mine møkkete klær-look, og reaksjonene på kåringen var deretter.

Det finnes også bildebevis for at Rob ikke bare har lite klær, at han har brukt de samme klærne siden Harry Pottertiden og deler klær med kompisene sine, men vi har også bildebevis for at han heller syr sammen fillene sine framfor å kjøpe nytt. Her vil jeg gjerne legge til at Robert Pattinsons klimaregnskap kanskje går i null: Hans hotness skaper global oppvarming, men han kompenserer ved lavt forbruk. Nuvel. Tilbake til SAKEN.

Originalen:


I august sendte Jen borte hos MyRobertPattinson.com en ny Stoli vodka t-skjorte til Robert Pattinson (og nei, jeg kjenner ikke disse folka, jeg bare leser bloggene deres).

den nye t-skjorta:


Brevet til Rob:


Pakken som ble sendt:

Alle bilder fra Jen via RAoR og RAoR.

Et par uker senere twitret Peter Facinelli om at Rob hadde fått t-skjorta:


Fra PFacs twitter.

Å, hellige Rob så artig!

Nå er det bare om å gjøre å få han til å bruke den. Et voila - dagens twitterkampanje!

Jada, jeg forstår at Robert Pattinson er et menneske og ikke (bare) en vandrende seksuell fantasi. Men dette er gøy! Og hvis dette er i din gate, la meg tipse deg om at RAoR også har hatt avstemning om hva som er Robert Pattinsons hotteste antrekk (stikkord: Sexhåret, kommando, sexboots...).

Nå - avlys dagens planer og gå på twitter! Gjør det! Du har lyst! Jeg vet det!

Heeeeelt til slutt - siden det nesten er litt trist at den gamle stoliskjorta er erstattet, en ode til den gamle:


Fra rayneattwilight via RAoR.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar