søndag 20. september 2009

Den første fanlagde Remember Me traileren

Jeg kan ikke påstå at dette er den første fanlagde Remember Me noensinne, og jeg har sett noen bildekavalkader allerede, men det er den første - eller det første forsøket på en - traileren jeg har sett.

Remember Me er the shit - tro meg, jeg har manuset. Jeg har lest manuset. Jeg har grått over manuset. Og ikke bare første gangen jeg leste det. Det eneste som gjør at jeg ikke går fra forstanden mens jeg venter på premieren i februar er at jeg stort sett bruker tiden min på å være besatt av en annen, viss film med premiere i november.

Så mens vi - de RPattzbesatte - må spille annenfiolin i høst mens vi venter på at New Moon og Jacobfeberen går over, husk dette: Det går over. I februar får vi Rob helt for oss selv.



Denne er fra FP1131.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar