mandag 14. september 2009

Herlighetene fra Twilight MTV Video Music Awards

Noen dager er det enda deiligere å være Twilightfan! Her kommer en samling herligheter fra Twilight MTV Video Music Awards.

Først kortversjonen - Bildekavalkade av høydepunktene fra prisutdelingen:


Fra HisGoldenEyesDotCom.

Litt Taylor...



Taylor-hvem?-Backstage-OMR-Rob:


Fra Robsessed.

Robsten-bildet-jeg-ikke-ville-se:


Fra New Moon Movie.

*Ignorerer og lar være å kommentere hvor nydelig KStew var i den nye sveisen og Valentinokjolen sin. Fuck*

Trøsten er at bildene som sirkulerer av RobSten er manipulerte:


Fra Robsessed.

Rob, Taylor og Kristen presenterer traileren:


Fra latimira via New Moon Movie.

Taylor Lautner deler ut pris til Taylor Swift, og Kanye West er kontroversiell:


Fra joannski3.

Til slutt - den nye, lange traileren som ble vist på MTV Video Music Awards fra YouTube, med så høy kvalitet at den enkelt kan spilles i fullskjermsformat (om og om og om igjen):


Fra TwilightVideosonly via Robsessed.

Ooooog den 'vanlige' traileren som er den som blir vist på kino:

The Twilight Saga: New Moon Trailer in HD

Via New Moon Movie.

Dersom du vil ha en traileranalyse, finne du den hos Twilight Gossip. Jeg digger AngryRob, men synes det er en skandale at han ikke har en sølvgrå Volvo. Hva f*** er det?

Bonus: Elvis Rob has left the building:


Fra NessaN525 via Robsessed.

Jeg føler meg som en femåring i godtebutikken!

4 kommentarer:

  1. Agent A (abroad on secret mission)september 14, 2009

    Yeah, baby, yeah! Hohoho. Gleder meg til 20. november. Synes du holdt tilbake snutten om Taylor vel lenge. Så den på VGNETT (!!!) før den kom her. Just sayin'

    SvarSlett
  2. Kjære agent A,

    til å være "over" Twilight og helfrelst True Blood/Ericfan var du mistenkelig raskt ute med å kommentere dette innlegget - ca 30 sekunder fra det ble publisert.

    Just sayin' her også, altså, det er strålende.

    SvarSlett
  3. Jeje, det må være AgentA2 du snakker om. Eller kanskje det å se traileren 10 ganger i løpet av helga gjorde at jeg fant tilbake til Twilight? Here I am, entertain me.

    SvarSlett
  4. Wohoo!

    Jeg vil, jeg VIL! Dessuten anser jeg Twilight vs. True Blood som en vinn-vinn situasjon, og på denne dag kan jeg også si det samme om Rob vs. Taylor (bare ikke bruk det mot meg ved en senere anledning).

    SvarSlett