mandag 28. september 2009

Kort tid igjen nå. Og jeg snakker New Moon.

Er det bare meg, eller har tiden begynt å gå fortere? Nå er det bare 52 dager igjen! Det er jo nesten ingenting.

Det er straks på tide å brette opp armene og forberede seg på Twilightblogghimmelen - også kjent som november. Eclipse skal være ferdig spilt inn i månedsskiftet oktober/november, og da er det vel ikke for mye å forvente at det blir litt markedsføring (les: Daglige intervjuer og talkshowbesøk) i november.

Men før det - på filmfestivalen i Roma i oktober sier ryktene at de skal vise 20 minutter av New Moon. Traileren har allerede gått på norske kinoer en stund (jeg så den før Harry Potter for over en uke siden), og den var jo bare en foreløpig en, så vi har mer i vente.

Vi må også begynne å planlegge billettinnkjøp, hva vi skal ha på oss (hvem skal oute seg selv som Twilightfan og stille i fullt Twilightutstyr, hvem kjører Robert Pattinsonørepynt, hvem skal late som de bare 'er med', og hvem tar med Lomme-Edward på premieren? Kan noen ha skrytt på seg noe sånt?)

For ikke å snakke om at vi må varme opp med en runde med bøkene og Twilightfilmen.

Jeg følte med ett at jeg hadde dårlig tid.

Her er en ny trailer.


Fra LostImortal.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar