torsdag 17. september 2009

La oss i dag tilbe den herlighet som er...Kellan Lutz

"Hallo hallo, Team Emmet søkes. Over."

"Hallo?"

Jeg tror Team Emmet finnes der ute. Jeg mener, hva er ikke å like her? Emmet er varm, koselig og beskyttende - kanskje litt endimensjonal og enkel i hodet sitt, med aner meg at han har noen mad skillz på lager han også...etter å ha p*** i stykker et hus eller to. Og det er Stephenie Meyer som villig forteller oss dette, IKKE min skitne fantasi. *for en gangs skyld*

Jeg tror også at det eneste som gjør at den herlighet som er Kellan Lutz kommer litt i skyggen, er at han må konkurrere med de herligheter som er Rob, Taylor, varulvene og til og med Jackson Rathbone. Uansett - for å gi fantasien litt mat, og Kellan sine femten minutters sikletid (og variasjon for oss) - her er litt Lutz:







Av egen erfaring vet jeg at det noen ganger fungerer enda bedre hvis de snakker litt. Så vips, her har jeg funnet fram et intervju fra i sommer der Kellan spiser kjeks og snakker om skjorteløse Taylor:


Fra SeventeenMagazine via New Moon Movie.

Alle bilder fra ohlalamag.com via New Moon Movie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar