lørdag 5. september 2009

Lørdag? Var det lørdag? Hva mener du? Også kjent som: Robert Pattinsons hotness er endeløs aka nye bilder av Rob

Nei, jeg vet ikke hvilken dag det er lenger. Jeg husker at jeg surfet av gårde og tenkte at jeg skulle finne noe ikke-Robrelatert å poste. Hjernen min har offisielt sluttet å fungere. Nyheter om New Mooninnspillengen kanskje. Heldigvis klarer jeg å laste opp bilder på autopilot. Set-stalking for eksempel. Og hvorfor skriver jeg noe som helst? Og hvordan går det egentlig med Bryce Dallas Howard i rollen som Victoria. Bildene taler for seg. Eller Tinsel Korey som Emily.

GQ har en utfordrer.


Yogapust, hvilken yogapust?


"Hvorfor svarer du ikke på sms'ene mine, TB?"


"Du vet jeg savner deg. Hele tiden."


"Jeg burde tenke på Bella, men alt jeg tenker på er DEG."


"Screw Eclipse. La oss tilbringe dagen i sengen."


*I. am. died.*


*Died*


Yup. Bilde 2 og 7 skal bli tapet.

Bildene er fra en photoshoot med Mark Segal for Interview Magazine i 2008. Alle bilder via Robsessed. Og ja, det er mer der.

2 kommentarer:

  1. Fantastiske bilder!

    Synes nesten at RPattz el Spunk (whatev)oxo har vokst litt mer siden sist. Blitt litt mer mann lixom. I disse Tayob-tider.

    SvarSlett