torsdag 3. september 2009

RPattz for President!

Ikke at jeg vil gi inntrykk av at det første jeg gjør om morgenen er å sjekke om det har kommet noen nye videoer av Rob over natten selv om det er det jeg gjør, men dette lille intervjuet frydet meg i morges.

Det er bare et tidsspørsmål før Rob blir president nå. Vote RPattz!


Fra FePattz.

10 dager til Rob, Kristen og Taylor presenterer den nye, utvidete, offisielle New Moontraileren på MTV Video Music Awards.

11 dager til DU kan bruke stemmeretten din her hjemme.

77 dager til New fucking Moon.

Wohoo!


Fra Aldonille Campo hos Fighting Evil by Twatlight.

3 kommentarer:

  1. Det første JEG gjør om morgenen er å sjekke hva Team Buffy har funnet av nyheter, eller tatt fram av perler fra tidligere, hehe...

    Men nå har jeg endelig funnet ut hvordan jeg kan få sett True Blood-serien også, begynte i formiddag, og fortsetter maraton til kvelden! Kul serie!!! Og selv om Bill ikke kan sammenlignes med Rob, var han jammen ikke verst han heller ;))

    Herregud, hva er det jeg skriver??? Hva er det som går av meg?? Når går dette over??

    SvarSlett
  2. Det går ikke over.

    Bare vent til du blir kjent med Eric Northman. Sukk.

    SvarSlett
  3. ... jeg kom aldri over Gary Oldman da han spilte Dracula i sin tid... Er det noen damer som bare har en sånn greie med vampyrer tro? *fnis*

    Jeg har bare sett igjennom 3 episoder True Blood, men har nå fått med meg denne Eric fra andre steder!! Himmel! ...eller helvete, alt ettersom hvordan man ser det kanskje...

    SvarSlett