onsdag 9. september 2009

Sniktitt på soundtracket til New Moon

Bandet Death Cab for Cutie har akkurat spilt inn videoen til sangen Meet Me on the Equinox, og her er de første 40 sekundene.

Resten får vi høre på MTV Video Music Awards på søndag.


Fra ANovember11 via New Moon Movie.

For å være ærlig, jeg synes ikke dette hørtes noe særlig ut, men det kan være jeg begynner å bli gammel og sur og ikke forstår meg på musikksmaken til kidsa. Ikke har jeg hørt om Death Cab for Cutie, heller. Nuvel. Det samme gjaldt for Paramore og Decode, men den låta likte jeg jo.

3 kommentarer:

  1. Death Cab for Cutie er jo mega! :D (og for oss store kids, ikke de små - egentlig). De har mange bra album, men det beste på spotify er Plans. Anbefales!

    SvarSlett
  2. Jeg har bare hørt OM Death Cab for cutie. Jeg tror at låten vil vokse for meg. Den vil bare bli bedre og bedre, og det vil jeg sikkert synes når musikkvideoen kommer, og deretter når filmen kommer... Når vi knytter den så tett til filmen og handlingen vil vi til slutt ELSKE den :)

    SvarSlett
  3. Jeg legger meg flat!

    Jeg vet INGENTING om musikk, og det kan godt hende jeg liker dette bedre når jeg får hørt hele sangen:-)

    SvarSlett