fredag 25. september 2009

Tre ting i ett

Når man driver en enkvinnesblogg, som ikke egentlig er en Twilight nyhetsblogg, men mer en blogg om hva som interesser meg til enhver tid (fenomenet Twilight, mest representert ved en viss herr Pattinson ispedd skjorteløse menn), og om hvordan det er å være Twilightfan (mine oppturer og nedturer knyttet til RobSten, hvordan RPattz gir livet mening og hvilken pusteteknikk som er mest hensiktsmessig i møte med fenomenet), og ikke minst hvordan det er å ha vært 29 år en stund og være forelska i en 23 år gammel britisk filmstjerne samtidig som jeg ønsker å holde på både kjæresten og jobben, hender det noen ganger at jeg likevel får dårlig samvittighet for alt jeg burde ha blogget om. Man er da flink pike.

Tre av de tingene jeg ofte tenker jeg burde blogget mer om er Tinsel Korey, La Push og musikken til Robert Pattinson.

Da er det bare helt nydelig - i min hektiske hverdag - at jeg får alle tre ting i ett: Tinsel Korey spiller Robert Pattinsons musikk i La Push. Kan det bli bedre?

Jeg sier bare: Check. Check. Check. Snurr film.


Fra eyebeholdphotography via TwiCrack.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar