onsdag 30. september 2009

Wohoo! 50 dager igjen!

HerreRob som tiden flyr! Jeg har offisielt stress i kroppen, og tror jeg må begynne å planlegge en gradvis innføring av valium og Cosmo i mitt daglige kosthold. Jeg er så nervøs på Chris Weitz sine vegne, på Rob sine vegne, og generelt på Twilightsagaens vegne.

Tenk om det blir en skikkelig stor nedtur? Tenk om filmen er crap? Hva om Robert Pattinson viser seg å ikke være den fantastiske skuespilleren jeg har overbevist meg selv om at han er? Og aller verst - tenk om jeg faller pladask og ender opp som Team Jacob?

Mens tankene spinner i hodet og jeg forsøker å hause opp stemningen - her er de nye, offisielle New Moonposterne:

Slike bilder av Edward gjør meg skremt: Vannhode og en klo til hånd. Hvorfor?


Volturi.


"Shagging one is shagging them all."


Individuelle postere finner du her.

5 kommentarer:

  1. Du har en veldig flott Blogg!

    SvarSlett
  2. Jeg tror ikke filmen kommer til å bli en flopp. Hvordan kan den det? Robert Pattinson er jo med!

    SvarSlett
  3. Takk for at du liker bloggen min, Anonym.

    Og takk for atdu sa akkurat det jeg ville høre, Anonym 2. Jeg er litt mindre nervøs nå.

    SvarSlett
  4. Men jeg tenker akkurat som deg, Team Buffy :) Akkurat som om jeg har personlig interesser i filmen hvis du skjønner..... Som om det går utover MEG at filmen får dårlige kritikker. Som om det går utover MIN karriere eller noe sånt.

    Det går garantert utover mitt indre liv, men det kan jeg jo bare glatte over utad, late som ingenting, og så lide i stillhet (eller lide via bloggen din selvfølgelig, for det hjelper jo å dele sorgen med noen)

    Men aller mest gleder jeg meg, altså *smiler fra øre til øre*

    SvarSlett
  5. Så godt at flere tenker som meg!

    Jeg har ikke legning for å lide i stillhet, og dessuten er det jo helt bortkasta. Formelen min er å ta en ringerunde til slekt og venner hver gang jeg har fått flis i fingeren, og det å ha en blogg å evt. utfolde meg på er jo bare helt perfekt.

    Men som Anonym sier - Robert Pattinson er med. Hva kan gå galt?

    SvarSlett