søndag 25. oktober 2009

Alle disse herlighetene, jeg mener klippene, nei, jeg mener herlighetene

Ikke før er klippene postet, blir de tatt ned igjen, så jeg bedriver herved litt omposting. Og nyposting. Og ny posting av gamle ting. Mao helgens herligheter. Og nei, det blir ikke nok!

To sekunder med Edwards smil.

Fra PeaceeLoveeTwilightX via Thinking of Rob.

Her kommer Volturiscenen en gang til - så lenge det varer:


Fra clevverTV.

Legg merke til hvordan ansiktet til Edward sprekker opp etter at han blir slengt i gulvet. Oh my Chris Weitz!


Fra LunaNeuvaMeyer via TwiCrack.

For en gangs skyld hadde jeg en sosial lørdagskveld med gode venner framfor å surfe på nettet etter du-vet-hva. Og hva skjer? Før jeg får postet originalbildet har noen allerede laget en vits. Jaja:-)


Fra Twilight Secrets.

Og til slutt, hvorfor ikke - vi drukner ikke akkurat i intervjuer og talkshowopptredener - enda, etpar gamle Twilightintervjuer av Rob og Kristen:




Begge fra FePattz.

Wohoo!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar