torsdag 8. oktober 2009

En video fra kjæresten min, og hvordan alle ting egentlig handler om Robert Pattinson

Denne videoen fikk jeg tilsendt av kjæresten min i dag. Det høres kanskje ikke så rart ut, men for meg er det en stor begivenhet. Selv om vi snakker om mannen som (nesten) uoppfordret kjøpte Lomme-Edward til meg i USA og lever sammen med oss med Lomme-Edward i huset, er han først og fremst den som venter på at det vil gå over.

I dag, da vi spiste frokost på kaffebar sammen og egentlig hadde det veldig koselig, kom jeg i skade for å påpeke at han burde ha tatt på seg en annen skjorte. Umiddelbart fikk jeg dårlig samvittighet. Ikke fordi jeg påpekte skjortevalget i seg selv (jeg hadde rett), men fordi jeg har doble standarder.

Ja, jeg innrømmer det: Mens jeg kan sitte på nett i timesvis og være sjarmert av Robert Pattinsons flekkete bukser, feilkneppede skjorter og til og med de grusomme trailercapsene (hvorfor, Rob?), kritiserer jeg kjæresten min når han gjør det samme. Enda han alltid knepper skjortene sine riktig og aldri i verden ville funnet på å gå med trailercaps (dette fikk meg forresten til å tenke på at dersom jeg hadde vært sammen med Robert Pattinson ville jeg sikkert ha blitt helt gal og mast masse på han: Har du ikke vasket klær, sier du? Hva skal du da ha på deg på MTV Video Music Awards i kveld da? Må jeg alltid tenke på alt, Rob? Jeg er ikke mora di! Osv. Men nok om det).

Jeg burde kanskje stoppet der, med den forsiktige skjortekritikken, men neida. Jeg måtte forsøke å ro det hele i land og få tilbake den gode frokostdatestemningen. Så jeg fortalte kjæresten min at jeg kanskje hadde vært litt urettferdig siden jeg sjarmeres av Robert Pattinsons klesstil og klager på hans. For egentlig har de ganske lik stil.

Det var ment som et kompliment. Og en unnskyldning. Robert Pattinson er tross alt verdens mest sexy mann. Men la meg gjøre en lang historie kort og fortelle at kjæresten min IKKE tok det som et kompliment.

Så fikk jeg denne. Noe du vil fortelle meg, skatten?



Min kjære oppklarer: "Jeg ble pådyttet denne videoen som reklame da jeg logget meg ut av e-posttjenesten min. Siden det var om Twilight, og du er interessert i sånt - og den var Buffyrelatert - tenkte jeg at du kanskje syntes den var litt artig. Jeg husket ikke da at vi snakket om Robert Pattinson i morges."

Freudian slip, anyone?

4 kommentarer:

  1. Hahaha! Der fikk du nok som fortjent! Men tilbake til Rob; Hva ER det med den capsen????


    ;)

    SvarSlett
  2. Min personlige teori er at han - Rob - aktivt forsøker å være usexy for å slippe all hylingen. Tror det kan forklare det uvaskede i fjor høst også.

    Samtidig gir han nok faen. Og har alltid gitt faen. Og aner ikke hva oppstyret handler om.

    SvarSlett
  3. Og det er nettopp det siste du skriver som gjør at vi liker han så godt tenker jeg :)

    SvarSlett